Головна
Маркетинг SEO Web-розробка
0
    • Блог
    • Маркетинг

    Маркетинг

    Маркетинг SEO Web-розробка
    Просування жіночого блогу
    Просування жіночого блогу
    09 травня 2025 22:24 263
    SEO Маркетинг
    Як створити якісний відеоконтент для онлайн-курсів?
    Як створити якісний відеоконтент для онлайн-курсів?
    04 лютого 2025 17:44 413
    Маркетинг SEO
    Як просувати бізнес на дошках оголошень
    Як просувати бізнес на дошках оголошень
    26 лютого 2024 18:43 994
    Маркетинг SEO
    Просування нового веб-сайту
    Просування нового веб-сайту
    16 лютого 2024 20:34 949
    Маркетинг
    Особливості просування сайтів з продажу та встановлення секційних воріт
    Особливості просування сайтів з продажу та встановлення секційних воріт
    08 лютого 2024 07:52 903
    Маркетинг SEO
    Маркетинг за принципом CPA: основні аспекти оплати за дію та її застосування
    Маркетинг за принципом CPA: основні аспекти оплати за дію та її застосування
    03 лютого 2024 07:52 1124
    Маркетинг

    Популярні розділи

    Маркетинг SEO Web-розробка

    Інші статті

    Створення інтернет-магазину рибальських товарів 08 лютого 2024 09:11
    Просування жіночого блогу 09 травня 2025 22:24
    Просування нового веб-сайту 16 лютого 2024 20:34

    Маркетинг є комплексом цілей, завдань, функцій, методів і стратегій, спрямованих на створення та просування продуктів чи послуг, їх ефективний розподіл серед споживачів, а також управління відносинами з клієнтами, співробітниками, постачальниками та іншими сторонами, що приносять користь компанії.

    Цілі та завдання маркетингу

    Маркетинг, сам собою, лише інструмент у руках різних індивідуумів, які мають свої унікальні мети. Разом з тим, можна виявити загальну тенденцію використання маркетингу, з якої походять його основні цілі.

    Інструменти маркетингу, розглянуті наприкінці цієї статті, демонструють високий рівень персоналізації. Однак ця надмета маркетингу може виявитися недосяжною (принаймні, у найближчій перспективі), зважаючи на постійно мінливі потреби та можливості людей, а також невизначеність інструментів передбачення цих змін. Тим не менш, значення цієї ідеальної мети маркетингу величезне: прагнучи до неї, люди створюють все більш складні та "розумні" технології.

    На відміну від цілей, завдання маркетингу сформульовані конкретніше. Загалом вони зводяться до наступним аспектам:

    1. Дослідження потреб існуючих та потенційних споживачів у конкретних нішах.
    2. Розробка нових товарів та послуг для конкретної компанії.
    3. Аналіз ринку у певній ніші та прогнозування його розвитку.
    4. Аналіз конкурентів, управління якістю та конкурентоспроможністю готової продукції.
    5. Організація матеріально-технічного постачання.
    6. Формування асортиментної політики підприємства.
    7. Розробка цінової політики компанії, включаючи механізм зміни цін у мінливих умовах.
    8. Вибір стратегії поведінки компанії над ринком.
    9. Налагодження збуту продукції та послуг компанії.
    10. Вибір стилю спілкування зі споживачами та каналів для комунікації.
    11. Організація відповідного сервісного обслуговування.
    12. Розробка системи заохочень покупців, включаючи бонуси, партнерські та реферальні програми, а також програми лояльності.

    Виходячи з цих завдань маркетингу, ми можемо вивести ще одну, більш реалістичну мету: досягати найвищої ефективності у вирішенні поставлених завдань маркетингу задля досягнення максимального прибутку, високої репутації бренду та встановлення ефективної взаємодії з клієнтами.

    • Контакти
    © 2025 Всі права захищені